Maalesef başka hdd yok.Bütçeyi zorlamamak adına hdd düşünmüyorum.
Hddyi black yaptım.
Psuya gelirsek fazla bilgim yok ama vs serisi 80+ değil diye biliyorum.Corsairin rm serisi 80+ onlarda 400 tlden başlıyor (750w)
monitörü bir aoc ürünüyle değiştirip soğutucu ekleyebilirim.soğutucu olarak ne önerebilirisiniz?
ilk başta aklımda I5 4440 vardı ancak gereksiz yere pahalı gibi geldi.işlemci ve anakarta para harcamayı pek sevmiyorum.ama overclock işleriyle uğraşma ihtimalim var.bu yüzden bütçeyi biraz arttırabilirsem 8350 alırım.şu anlık aklımda bir intel ürünü yok.
bende öyle düşünüyorum.ancak bazı ürünleri diğerlerine oranla daha alınabilesi oluyor.mesela bu ekran kartından önce aklımda msi gtx 760 twin frozr oc vardı.ancak f/p olarak r9 daha iyi duruyor.
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çünkü intele milyarlar bağışlamak gibi bir niyetim yok.