ASUS'un şu yaptığı ayıptır yahu. Arez nedir? Ares'in çakması mı? Asus'un içinde Ares adında zaten bir kart alt markası var. Tamam anladık AMD Vega ile iyice dibe düştü ama kendi markanın harf değiştirilmiş versiyonunu çıkarıp daha da küçük hale getirme işte ürününü. AMD kartları ROG içinden çıkarıyosan ya komple Ares altında devam et ya da yeni marka üret. Arez ne ya? Anlamı ne? Savaş Tanrısı'nın uzaktan kuzeni mi? Kim bu Arez? Olimpos dağındaki tanrıların yanında takılan yancı yarı tanrı mı? Ares'i Arez yapmakla Playstation'a benzesin diye Polystation diye çakma çin malı konsol çıkarmak arasında fark yok. Arez miş. Hep ASUS marka almaya çalışırdım. Artık AZUS marka ne alırım ne tavsiye ederim.



Adam iskoç yalnız.