sangreal_1905 @sangreal_1905 17 Nisan 2018 - 19:12 #AMD #Ryzen #ThermalRight 'tan koca canavar 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 4 7 Muhammet UÇAR @haypurtiryading Bu kadar fazla heatpipe olunca direkt temas ettirmiyorlar. Görmedim ben daha önce. Direkt temasda en fazla 3-4 heatpipe oluyor. 17 Nisan 2018 - 19:43 Yanıtla Beğen 1 serkan @serkan_1034 @haypurtiryading direk temas etse ne zararı olacak ki? 17 Nisan 2018 - 20:07 Yanıtla Beğen FT19 @ferhattnctn66 Bakır ısı borusu nikel kaplama olabilir. 17 Nisan 2018 - 20:15 Yanıtla Beğen 1 Muhammet UÇAR @haypurtiryading @anonim zararı olmaz aksine faydası olur ama sayı çok olunca sığdıramıyorlar diye düşünüyorum. Zaten heatpipelarda büyük. Heatpipe sayısının çok olması direkt temasdan daha önemli overclockda. Max kaldırabileceği tdp'yi artırıyor bloğun. Misal 212Evonun tabanı. https://proclockers.com/sites/default/files/images/review/coolermaster/212evo/212evo_3.JPG 17 Nisan 2018 - 20:15 Yanıtla Beğen Muhammet UÇAR @haypurtiryading @achfighter olabilirler, işin o kısmını tam bilmek sanırım mümkün değil. Noctua D14/15'de direkt temas etmiyor mesela. Boru sayısı fazla, borular kalın ve ağır. 17 Nisan 2018 - 20:38 Yanıtla Beğen 1 Muhammet UÇAR @haypurtiryading @ronniejamesdio heatpipeların çapı ufak geldi gözüme ama yapan yapmış. Ben daha önce görmemiştim. Büyüklerin güncel ürünlerinde karşılaşmamıştım. 17 Nisan 2018 - 21:10 Yanıtla Beğen 1 sarpuli @sarpuli Ne uğraşırdık bu işler ile ey gidi günler 🙂 17 Nisan 2018 - 22:54 Yanıtla Beğen 2 İptal
Bu kadar fazla heatpipe olunca direkt temas ettirmiyorlar. Görmedim ben daha önce. Direkt temasda en fazla 3-4 heatpipe oluyor.
@haypurtiryading direk temas etse ne zararı olacak ki?
Bakır ısı borusu nikel kaplama olabilir.
@anonim zararı olmaz aksine faydası olur ama sayı çok olunca sığdıramıyorlar diye düşünüyorum. Zaten heatpipelarda büyük. Heatpipe sayısının çok olması direkt temasdan daha önemli overclockda. Max kaldırabileceği tdp'yi artırıyor bloğun. Misal 212Evonun tabanı.
https://proclockers.com/sites/default/files/images/review/coolermaster/212evo/212evo_3.JPG
@achfighter olabilirler, işin o kısmını tam bilmek sanırım mümkün değil. Noctua D14/15'de direkt temas etmiyor mesela. Boru sayısı fazla, borular kalın ve ağır.
@ronniejamesdio heatpipeların çapı ufak geldi gözüme ama yapan yapmış. Ben daha önce görmemiştim. Büyüklerin güncel ürünlerinde karşılaşmamıştım.
Ne uğraşırdık bu işler ile ey gidi günler 🙂