#AMD #Ryzen #Zen+ Sızıntılar gelmeye başladı. 😀 Teste Asus Crosshair Hero X370 anakart kullanılmış. Ramlerde 3200 mhz CL14





#AMD #Ryzen #Zen+ Sızıntılar gelmeye başladı. 😀 Teste Asus Crosshair Hero X370 anakart kullanılmış. Ramlerde 3200 mhz CL14





Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
%10-15 kadar artış var. Eh, refresh bir model için iyi. 🙂
4.3'e giderse daha, çok tatlı olur.
L2 ,L3 ve bellek gecikmelerinde de artışlar mevcut. Zaten kazanımın büyük çoğunluğu burdan geliyor.
Eğer bu El Chapuzas denilen web sitesinin incelemesiyse bu bazı yönlerden kusurlu bir inceleme. Daha önce yayınlanan kıyaslamalarda GTX 1070 kullanılmıştı mesela. İşlemci darboğazını görebilmenin en iyi yolu en güçlü ekran kartıyla test yapmak. GTX 1080TI ile yapılan kıyasta daha fazla fark olabilir. Bir de 7700K geçen yılın en üst işlemcisiydi. 8700K ile yapılsa daha fikir verici olurdu. Yine iyi sonuçlar ama AMD'nin hala alacağı yol var. Ha ben bugün işlemci alsam 2700X alırdım hiç düşünmeden. Çünkü 10-15 fps fark için 8 çekirdek yerine 6 çekirdek almak mantıklı gelmiyo bana. Bir de Intel'de plaform değişimi çok sık oluyo. Geçen yıl Kaby Lake sistem toplayanlar dört çekirdek işlemci aldılar ama baktılar Intel aynı paraya bu yıl 6 çekirdek veriyo biraz pişman oldular. Çünkü işlemci güncellemek için anakartı da güncellemek lazım şimdi. AMD'de bu sorun yok. Geçen yıl Ryzen sistem toplayan sadece işlemciyi güncelleyebilir. Anakartı değiştirmek için ortada iyi bir gerekçe yok. B350 anakart kullanan adam 2020'ye kadar aynı anakartı kullanabilecek. Bence bu yönü çok iyi AMD'nin.