Arkadaşlar,
Cyanogenmod 12.1 kullanıyorum ama kameraya bağlanılamıyor hatası epey sorun olmaya başladı. İnternette zip dosyası yüklemeyle düzeleceğini söyleseler de dosya yüklenmiyor. Bu sorunu nasıl çözerim?
#akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar,
Telefonuma yakın zamanda wippe data yapsamda bazı uygulamalarda (özellikle instagram) telefon donuyor ve açılması için bataryayı çıkartmak gerekiyor. Rom yüklesem sorun çözülür mü ve önerebileceğiniz bir rom var mı ?
Telefon: Samsung Galaxy S4 (I9500/ exynos işlemcili sürümü) #akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar,
Telefonun kendi hafızasında bad sector olabilme durumu var mıdır ? Varsa da bunun için bir çözüm yolu var mı ? Telefonumda 2 gündür doğru düzgün hiçbir uygulama çalışmadığı için format atmam yeterli olur mu. (telefon samsung galaxy s4 gt ı9500)

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar,
Hp k110 2060 yazıcım var ancak eskiden 1200 dpı tarama yaparken şimdi 600 ve 1200 dpı tarama seçeneğinde hata vermeye başladı. Sürücüleri kaldırıp tekrar kurdum ancak 300 dpı üzerinde tarama yapamıyorum. Yardım edebilecek olan var mı?
#TeknoYardım #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#Benimçöpüm

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Pebble ve pebble steel kullanıcıları için timeline özelliğini getiren güncellemenin beta testleri başlamış.Timeline özelliğini video ile göstermişler: https://www.youtube.com/watch?v=rIs5qNeDADQ
Kaynak ve katılmak için gereken bağlantı:http://www.theverge.com/2015/12/9/9880762/pebble-timeline-beta-test-older-watches

Sneak Peek: Timeline for Pebble and Pebble Steel

http://pebble.com We've been hard at work preparing the timeline interface for the original Pebble and Pebble Steel. Check out the latest progress! Timeline puts your day on your wrist simply and...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Dün gelen e postada bir gmail adresi açılmış ve ikinci e posta olarak benim adresim verilmiş. Bu e posta adresi ile ilgili herhangi bir bilgim olmadığı gibi gelen e postada adım da farklı bir isim olarak yazılmış (benim veya çevremde olan bir kişiyle alakası olmayan bir ad soyad). Bana ait olmadığına dair bölümü işaretledim ama daha yapmam gereken harhangi bir şey var mı ? #akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap