#akış
Sizce newegg den rx 470 almak mantiklimi ve
Gumruk sorunu cikarmi

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#akış
Arkadaslar 750tl ye tr den rx 470 mi almaliyim
Yoksa amazondan rx 480 mi

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 14