Arkadaslar 1150 anakartima uygun i7 islemci ariyorum.
#işlemci #Anakart #ikinciel #Satılık
Arkadaslar 1150 anakartima uygun i7 islemci ariyorum.
#işlemci #Anakart #ikinciel #Satılık
#akış
Sizce newegg den rx 470 almak mantiklimi ve
Gumruk sorunu cikarmi
@emre_dnz bildiğin yani %18 i direk geçiriyorlar , diye biliyorum , ama büyükler var bilenler onlar asıl yorumu yapsınlar .
amazonda cıddı stok sıkıntısı var-eylul beklenmelı stoklar okula donusle katlanacaktır
#akış
Arkadaslar 750tl ye tr den rx 470 mi almaliyim
Yoksa amazondan rx 480 mi
Daha ucuz RX 470'ler gelir bi' 50tl oynar kanımca. Ayrıca Amazon'dan 480 750TL den daha çok olur diye biliyorum.
Amazondan 480 ne kadar geliyor ? Referanslar bile pahaliya geliyor. 50 dolar kargo + vergi biniyor kafadan.
@emre_dnz 750 nova listelemis. Sapphire de buyuk ihtimal 730 civarina girer. Rx 470 ile 480 arasinda fiyat farki kadar performans farki yok. Ben 470 alicam sahsen 750 civarina. Amazondan 600tl ye alabilirsem onu kovalicam
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://teknoseyir.com/durum/603475
I7 olmasi gerek gtx 1070 var onun icin