#Steamyazindirimleri 19 Haziranda Başlıyor!!! Siz hangi oyunları alacaksınız yada indirime girmesini istediğiniz oyunlar hangileri ?
#Steamyazindirimleri 19 Haziranda Başlıyor!!! Siz hangi oyunları alacaksınız yada indirime girmesini istediğiniz oyunlar hangileri ?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 55 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
state of decay ı bekliyorum 🙂 19 dolar çok
Biz belkide o kadar fazla oyun almıyoruz ama tek seferde onlarca oyun alan var.
hiçbirini almayacağım elder scrolls online ım var artan zamanlarda da project spark 🙂
çok oyun 😀 ama Company of Hereos 2'yı bekliyorum