4 Serisinden beri aralıksız İphone kullanıyorum. İlk defa bir güncellemeyi yüklemek istemiyorum. Bildirim takıntısı olan biri olarak çok zor bununla başa çıkmak, sürekli ekranda bildirim görmek beni sinir ediyor. Bir yandan iyi oldu telefon ekran sürem azaldı gördükçe sinirlerim bozuluyor çünkü.



BDO oynuyor musun hala ?