Tim Cook, iOS/iPadOS yüklü cihaz başına para mı alıyor da her gün güncelle diye darlıyor? Kapatıyorum, yine geliyor.

Tim Cook, iOS/iPadOS yüklü cihaz başına para mı alıyor da her gün güncelle diye darlıyor? Kapatıyorum, yine geliyor.

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
#GIF
ben hep bi sezon geriden gidiyorum, ios 27 çıkarken 26 ya geçerim
4 Serisinden beri aralıksız İphone kullanıyorum. İlk defa bir güncellemeyi yüklemek istemiyorum. Bildirim takıntısı olan biri olarak çok zor bununla başa çıkmak, sürekli ekranda bildirim görmek beni sinir ediyor. Bir yandan iyi oldu telefon ekran sürem azaldı gördükçe sinirlerim bozuluyor çünkü.