Htc 10 gibi...
@fidotr_1
Vibe P1 'i 3 ay önce eşime aldık... Serde tasarımcılık olduğundan fotoğraflarını pek beğenmedim, ama kendisi memnun, kararlı bir cihaz...
@mustafayapici
Aslında A3 tasarım olarak çok hoşuma gitti amma ve lakin donanım zayıf, ois yok vs.
G4 tasarım olarak hoşuma gitmedi. Aslında GM 5plus kararlı ve fotoları da iyiyse almayı düşünüyorum.
İnceleme için teşekkürler. Size saçma gelebilir ancak bir soru sormak istiyorum. Kendime kızımın da ısrarıyla yeni bir akıllı telefon almak istiyorum (ailemde bir tek ben kaldım akıllı tel. kullanmayan...) . Böyle bir başlangıcı da iyi bir telefon ile yapmak istiyorum. Yaklaşık bir aydır oldukça ayrıntılı biçimde araştırıyorum. Bunu, başta teknoseyir inceleme ve yorumları olmak üzere, belli başlı teknoloji sitelerini ve oradaki yorumları dikkatlice ve mümkün mertebe yanlı ve kirli bilgileri bir kahin gibi eleyerek yapmaya çalışıyorum. Ancak bu noktada en çok güven uyandıran nesnel bakışın sizde olduğu düşüncesiyle de (amma uzattım) soruyorum : HTC 10; S7, Note 5 mi almalıyım, yoksa "o kadar para vermeye gerek yok" deyip GM 5plus'la yetinmeli miyim ? Şimdiden teşekkürler...(Umarım HTC 10'un da ayrıntılı incelemesi gelir)
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sar farkı çok. Yalnızca sar yüksekliği dahi almamam için yeterli p9'u, ayrıca kamerasında ois yok! Nefesimi tutamam p9 kusura bakmasın(Sualtı çekimi olsaydı nefesimi tutabilirdim, eh o da yok) . Raw tarafında da Htc 10'dan daha iyisi yok! Alım nedenleri açısından yekünde Htc 10, en azından benim için...