Dikkatli bakmadıkça iç mekanı corolladan/auristen ayırmak zor gibi duruyor. Toyota sıkıcı iç tasarım çizgisini sürdürmüş. Buna rağmen bazen şirkette 2014 model 1.6 benzinli Auris kullanıyorum, bence konforlu, sesiz ve yumuşak bir araç yapmışlar, keyifli sürmesi. Gerçi yukarıda kavrayan debriyajına alışana kadar baya küfür etmiştim ama yine fena değil. Belki şanzıman değişince debriyaj da değişir.
benzer bir sıkıntıyı ben de kliksa.com yaşadım sonra tövbe ettim oradan alışveriş yapmaya. 20 günde para iadesini zor yaptılar.
SA ların genelinde böyle bir durum var galiba.