Burası tam olarak nerde kalıyor
Usta kilidi açabiliyo diye haneye tacavüz etmesi mi lazım... aslında bir tane site var sürekli uğradığım fakat güzel içeriklerin dışında nfsw olanlarda var bu yüzden yasaklanmış durumda türkiyede oyüzden vpnsiz giremiyorum zaten ama olurda bu siteye girdiğim anlaşılırsa niye giriyosun buralara denmesini de istemem. Zaten elimden geldiğince mobil interneti kullanmaya çalışıyorum ana o da bi yere kadar
Aslında öğrenmek istediğim uygulamaların nasıl davrandığı, chrome safari gibi tarayıcılar değil de youtube facebook vs gibi uygulamalar bunlar için de aynı şey geçerli mi, bu uygulamalar içinde yapılan arama ve indirmeler de takip edilebilir durumda mı
@frt aynen öyle ama içerik birebir hepsiburadanın hatta linkler de ama liste bi acayip ben de anlamadım
Baktım ama sadece benim mail adresim var başka birinden de yönlendirilmemiş, ama şu an çözdüm herhalde, pcden girince farkettim abonelikten çık diye bir ibare vardı gelen mailin hemen yanında ona basınca karşıma resimdeki ekran geldi ve bende listeden çıktım, muhtemelen olmuştur diye umuyorum ama benim mailim o listeye nasıl girdi nerden girdi merak konusu...

@wolfenstein aynen ya sen boşuna tamirle uğraşma o zaman, imkan varsa yenisini al daha iyi 🙂
onarım için diye biliyorum ben, ama istanbulda olmak lazım, el mecbur izmir genpaya yollicam telefonu, benim de pil değişikliği olacak, oraya yönlendirmişlerdi. Bu arada geçmiş olsun da 1000 tl nedir ya...
@canbeyfendi keşke fransızcayı avantaja dönüştürebilceğim mecraları bilsem de kendimi ona doğru yönlendirsem, uluslar arası ilişkiler okumak istiyorum bir yandan da iç mimarlık yapiyim diyorum tam bir kararsızlık buhranındayım ve bu belli bir yerden sonra can sıkıcı oluyor, karar vermek çok zor... duana içtenlikle amin demekten başka bir şey yapamıyorum şu an🙂
Valla sizden feyz alıyorum adeta yaş oldu 22 daha üniveriteye hazırlanıyorum ama iyi düzeyde de fransızcam var, inşallah kaybettiğim yada kaybettiğimi düşündüğüm seneleri telafi etmemde yardımcı olur🙂🙂
Sayende ben de okudum kitabı, kafkanın kitaplarına hangisinden başlasam diye düşünürken yazını gördüm ve okumaya, okudukça da ağlamaya başladım, çok teşekkür ederim
@halil-sertkaya https://forum.xda-developers.com/xperia-z/development/tutorial-xperia-z-zl-bootloader-t2153261 burda detaylıca anlatıyor dikkatli olmak lazım yaparken, altta da videolu anlatım var, yine ingilicze ama böyle böyle öğreniyoruz ingilizceyi, işin içinden çıkamazsan söylersin yine
@halil-sertkaya twitter kullanıyorum sadece (@yasinsabancilar), bootloader'ı uzun zaman önce yapmıştım, yanılmıyorsam sony'nin kendi sitesinde nasıl yapılacağına dair bir sayfa vardı orda anlatıyordu.
Sorun yok o zaman, ben de bugün yarın yayınlarım inş. Burdan yazabilirsin çok özel değilse tabi, şimdi email yada numara falan vermek istemiyorum genelde, konuşabilceğimiz bildiğin bi uygulama varsa o da olur
@halil-sertkaya valla eğer rom yükleme konusunda deneyimliysen bi denesen fena olmaz, yok ilk defa uğraşacak olursan baya uğraştırabilir kafa açar, sonra bootloopa düşersen burda bi adam vardı rom yükle diyip durdu sonra telefon iyice mefta oldu şimdi de telefonsuz kaldım demeyesin 😂😂, iki ucu b*klu deynek gibi insan ne yapacağını şaşırıyo, istersen biraz bekle kendi xperia z'me yüklediğim romla ilgili bi blog yada inceleme yapmayı düşünüyorum zaten ona göre kendin karar verirsin artık😀😀
Orjinal romlar artık keyif vermiyor bende, sony zaten sevdiğim ne varsa hepsini (özelliklede walkmani) kaldırdıktan sonra tahammül edemedim, bazen stok bazen de meizunun flymeos yada xiaominin miui'ı gibi çinli romlarla telefonu baya hırpaladım yinede piyasada hala gideri olduğunu düşündüğüm ender telefonlardan, yalnız bataryayı değiştirmene rağmen hala pil ile ilgili problemler yaşıyorsan demekki telefonun baya bozulmuş, artık yenisini alana kadar sabretmek lazım, ama launcherlardan çok romların ve karnellerin etkisi daha fazla oluyor telefonlar üzerinde, nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama durduk yere şarjı %100den %80 düşen telefon şimdi ekran kapalıyken en fazla %5 pil kaybı oluyor, tez zamanda yeni bir telefon alabilirsin inşallah, allah sabır versin, pil sorunyla uğraşmak zor🙂🙂
Aynı sorun bendede var ama üç yıllık telefon o yüzden doğal karşılıyorum fakat gözlemlediğim kadarıyla şuan kurulu olan flymeos (rom) ile pil performansı gözle görünür düzeyde arttı, birde pil değişikliği yapabilirsem süper olacak ama uğraşmak istemiyorum, başka bir telefon kullandığım için xperia arkaplanda kaldı, ama daha önce de denediyseniz rom yükleme işini flymeos'e bir şans verebilirsiniz
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@at keşke bu dediğiniz yerleri biliyor olsaydım, konyaya geleli herhalde iki ay anca oldu, fırsat bulup alaaddin taraflarına iki kere gidebildim😔