Playstation indirimleri
Longdark - 65₺
What remains of edith finch - 39₺
M&B warband - 24₺
Hidden agenda - 40₺
AC ezio collection - 60₺
Titanfall 2 - 54₺
The division - 49₺
Watchdogs 2 - 54₺
Witcher 3 - 49₺
“Abilerim ablalarım, yukarda görmüş olduğunuz liste, yeni bir yıla girdiğimiz şu günlerde cebimizden alcaklarına karşılık bizlere verebileceklerini göz ardı edemeyeceğimiz değerde olan oyunlardan oluşmaktadır...” Cümleye, Şener Şenin jilet satma sahnesindeki gibi başlamak biraz garip oldu biliyorum, aslında birşey satmayı değil sizlerden bir tavsiye almayı planlıyordum, bu nedenle listede gördüğünüz oyunları derleyip topladım. Vizelerden sonra biraz kafa dağıtmak için bu oyunların içinden ikisini fırsat kaçmadan alayım diyorum. Biraz birikmiş param var ve almayı düşündüğüm bu oyunların, defalarca oyanmama rağmen sıkılmadan, usanmdan yeniden oyanayabileceğim uzun soluklu türden olmasını tercih ettiğimi belirtmek isterim, zaten listede gördüğünüz gibi aklımda olanları kalınca yazdım fakat diğer oyunlar da fena sayılmazlar, evet “titanfall” ve “division” gibi hikayesi kısa oyunlar da var ve hem grafikleri hem de birer shooter oyunu olmaları beni düşündürmüyor değil (uzun zamandır bu türde oyun oynamamıştım çünkü) ama bu sefer de online ağırlıklı olmaları canımı sıkıyor, yani bir kaç saat oynadıktan sonra hdd de boş yer kaplamalarını istemiyorum. Bir de “hidden agenda” gibi playlink ile ailecek oynanabilecek, beraberce güzel zaman geçirilebilecek bir oyun olması da aklımı çelmiyor değil. Velhasıl, şu listedeki oylardan tavsiye edebilecekleriniz var mıdır, varsa hangileridir, yazabilirseniz çok sevinirim...
(Bu arada listemdeki oyunların hiçbirini oynamadım, fakat methlerini çok duymuştum, ve listemde sadece yukarıda yazılanlar değil, aslında almak istediğim Last of us, horizon zero dawn, tomb raider, rainbow six siege gibi oyunlar da vardı fakat fiyatları diğerlerine nazaran hala yüksek oldukları için “bir değil iki, evet yanlış duymadınız tamıtamına iki” adet oyun almanın daha mantıklı olacağını düşündüm, sizlerin de eklemek istediğiniz, gözümden kaçtığını düşündüğünüz oyunlar varsa onları da söylerseniz çok makbule geçer)

#blogilesormak
@emre64 ün söylediklerin alternatif olarak; ikinci diske kurulum yaptığın için "grub" u da bu diske kurabilirsin. Disk/partition ayarladığın ekranda GRUB'un kurulacağı diski seçebileceğin bir yer olması lazım. Bu şekilde boot sırasında hangi diski seçersen onun içindeki sistem açılır.
Elementary os'u ilk geçen sene denedim bende çok fazla hata almıştım. Çünkü daha yeni bir dağıtımda eksikleri vardı. Kuramamıştık birkaç arkadaş. Normal linux kurulumu gibi bir şekilde yaptık. Ama bu sefer bilgisayarı açınca eos simgesinde kalıp açılmıyordu. Yani bence tam oturana kadar beklemek gerek. Bunun yerine alternatif dağıtımlara bakmanı öneririm. Örnek; Apricity OS.
En İyisi Fedora Gerisi Boş