Playstation indirimleri

Longdark - 65₺
What remains of edith finch - 39₺
M&B warband - 24₺
Hidden agenda - 40₺
AC ezio collection - 60₺
Titanfall 2 - 54₺
The division - 49₺
Watchdogs 2 - 54₺
Witcher 3 - 49₺

“Abilerim ablalarım, yukarda görmüş olduğunuz liste, yeni bir yıla girdiğimiz şu günlerde cebimizden alcaklarına karşılık bizlere verebileceklerini göz ardı edemeyeceğimiz değerde olan oyunlardan oluşmaktadır...” Cümleye, Şener Şenin jilet satma sahnesindeki gibi başlamak biraz garip oldu biliyorum, aslında birşey satmayı değil sizlerden bir tavsiye almayı planlıyordum, bu nedenle listede gördüğünüz oyunları derleyip topladım. Vizelerden sonra biraz kafa dağıtmak için bu oyunların içinden ikisini fırsat kaçmadan alayım diyorum. Biraz birikmiş param var ve almayı düşündüğüm bu oyunların, defalarca oyanmama rağmen sıkılmadan, usanmdan yeniden oyanayabileceğim uzun soluklu türden olmasını tercih ettiğimi belirtmek isterim, zaten listede gördüğünüz gibi aklımda olanları kalınca yazdım fakat diğer oyunlar da fena sayılmazlar, evet “titanfall” ve “division” gibi hikayesi kısa oyunlar da var ve hem grafikleri hem de birer shooter oyunu olmaları beni düşündürmüyor değil (uzun zamandır bu türde oyun oynamamıştım çünkü) ama bu sefer de online ağırlıklı olmaları canımı sıkıyor, yani bir kaç saat oynadıktan sonra hdd de boş yer kaplamalarını istemiyorum. Bir de “hidden agenda” gibi playlink ile ailecek oynanabilecek, beraberce güzel zaman geçirilebilecek bir oyun olması da aklımı çelmiyor değil. Velhasıl, şu listedeki oylardan tavsiye edebilecekleriniz var mıdır, varsa hangileridir, yazabilirseniz çok sevinirim...

(Bu arada listemdeki oyunların hiçbirini oynamadım, fakat methlerini çok duymuştum, ve listemde sadece yukarıda yazılanlar değil, aslında almak istediğim Last of us, horizon zero dawn, tomb raider, rainbow six siege gibi oyunlar da vardı fakat fiyatları diğerlerine nazaran hala yüksek oldukları için “bir değil iki, evet yanlış duymadınız tamıtamına iki” adet oyun almanın daha mantıklı olacağını düşündüm, sizlerin de eklemek istediğiniz, gözümden kaçtığını düşündüğünüz oyunlar varsa onları da söylerseniz çok makbule geçer)

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Elementary os ölümcül hata

Elementary os usb ile kurulum esnasında windowsu tanımıyor yani dual boot seçeneği sunmuyor, ben de "başka bir şey" seçeneğiyle yapmaya çalıştım. windows ssdye kurulu olduğu için boşta kalan hddye elementary osi kurmak istedim ama en az 3 kere denememe rağmen aşağıdaki hatayı alıp durdum, bir kaç forumda çözümleri anlatılıyor fakat anlattıkları dili ben anlamıyorum, iş iddaya binecek pc pert olacak sonra al başına belayı, daha fazla zorlamak istemiyorum ama muhtemelen bunun basit bir çözümü vardır diye ümid ediyorum, bir de kurulum yapmadan usb üzerinden deneme modunda herşey tıkırında çalışırken neden kuruluma geçince bu hatayı alıyorum ona takıldım. Bu arada ikinci resimde "bu resmi bir paket değil..." dese de ben iso dosyasını kendi sitelerinden indirip dedikleri gibi usbye kurmuştum, bir yerde hata yaptım ama nerde... yardımlarınızı bekliyorum🙂🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 8