Elementary os ölümcül hata

Elementary os usb ile kurulum esnasında windowsu tanımıyor yani dual boot seçeneği sunmuyor, ben de "başka bir şey" seçeneğiyle yapmaya çalıştım. windows ssdye kurulu olduğu için boşta kalan hddye elementary osi kurmak istedim ama en az 3 kere denememe rağmen aşağıdaki hatayı alıp durdum, bir kaç forumda çözümleri anlatılıyor fakat anlattıkları dili ben anlamıyorum, iş iddaya binecek pc pert olacak sonra al başına belayı, daha fazla zorlamak istemiyorum ama muhtemelen bunun basit bir çözümü vardır diye ümid ediyorum, bir de kurulum yapmadan usb üzerinden deneme modunda herşey tıkırında çalışırken neden kuruluma geçince bu hatayı alıyorum ona takıldım. Bu arada ikinci resimde "bu resmi bir paket değil..." dese de ben iso dosyasını kendi sitelerinden indirip dedikleri gibi usbye kurmuştum, bir yerde hata yaptım ama nerde... yardımlarınızı bekliyorum🙂🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Tüm blog yazılarını gör