#Franz_Kafka'nın #Dönüşüm kitabını okudum. Bir ailemi sorgulamadım değil. İleride paraya, otoriteye, akrabaya atılacak havaya layık bir geleceğim olmazsa yine beni severler mi acaba? Aileniz gerçekten sizi siz olduğunuz için mi seviyor?
Toplumun dayattıklarına karşı gelmek, makinenin çarklarından birini durdurmak ne kadar mümkün? Yoksa bu direniş, makine senden kurtulana kadar mı...
Yaşamımızdaki saçmalıkları değiştirebilecek kuvvette miyiz? Makineye ne kadar karşı gelebiliriz?
Ölmeden önce herkesin okuması gereken bir #kitap
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Diğerlerine bir şey diyemem de, ailemin beni ben olduğum için sevdiğini biliyorum, hissediyorum. Harika bi duygu.
Ben baba olana kadar buna inanmazdım ama anne babalar çocuklarını sırf o oldukları için severler. İstisna manyaklar tabi ki çıkar ama geneli böyledir. Bazen gösteremesem de oğullarımı çok seviyorum
Doğanın düzeninin devam edebilmesi için bir adaptasyon belki de.. İçgüdüsel olarak, çocuklarını sevmeye programlanmış canlılar
@benx Olabilir. Sebebi ne olursa olsun, sonuç böyle
Ben değilim tam bu kafalardayim sanırım
Aynı şeyi bende düşünürdüm, aileler çocukları yaşlılıkta onlara baksın diye yapar. Ama öyle değilmiş
@sabermurat kondom günah
@wise daha açarsan daha rahat anlatabilirim belki 🙂
Sayende ben de okudum kitabı, kafkanın kitaplarına hangisinden başlasam diye düşünürken yazını gördüm ve okumaya, okudukça da ağlamaya başladım, çok teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim. Çok sevindim, bu kitabi okumana vesile olduğum icin. 🙂