#Franz_Kafka'nın #Dönüşüm kitabını okudum. Bir ailemi sorgulamadım değil. İleride paraya, otoriteye, akrabaya atılacak havaya layık bir geleceğim olmazsa yine beni severler mi acaba? Aileniz gerçekten sizi siz olduğunuz için mi seviyor?
Toplumun dayattıklarına karşı gelmek, makinenin çarklarından birini durdurmak ne kadar mümkün? Yoksa bu direniş, makine senden kurtulana kadar mı...
Yaşamımızdaki saçmalıkları değiştirebilecek kuvvette miyiz? Makineye ne kadar karşı gelebiliriz?
Ölmeden önce herkesin okuması gereken bir #kitap

BeğenFavori PaylaşYorum yap