Logitech Driving Force GT
Merhaba
+ özellikleri
+ 5 yıldızın nedeni çok kaliteli malzemeler bizim arabadaki direksiyon kadar iyi. Titreşimi çok iyi baya arabadaki gibi titriyor.
- özellikleri
- 5 yıldızın nedeni Uyumluluk sorunu var çoğu oyunla uyumsuz.
yani, donanım olmuş yazılımda iş yok yarısını yapmışlar o yüzden 5/10





aynı şekil fotolarını çektim tam gönderecekken gördüm :D.
Hangi oyunlarda sıkıntı çekiyorsunki ?
Watch Dogs olsa güzel olurdu o tarz böyle araba içinden oynanan ama Rally olmayan ve bu üründe çalışan oyun lazım
Oha ciddi misin? Uyumsuz oyun derken bunu mu kastediyordun?
Desteklenen oyunların listesi : http://en.wikipedia.org/wiki/Logitech_Driving_Force_GT
Bunun sevabı ne kadar? Almaya değer mi?
400 küsür, üstde desteklenen oyunların linki var bence hangisi çok oyun desteği varsa onu al. Euro Truck 2 de süper çalışıyor sabah akşam kamyon sürcem diyorsan al 🙂
Granturismo 6 desteği var. Yeter de artar bile 🙂
o ps3 de bize Windows lazım 🙂
Pc oyuncusu değilim de, baktım benim ps3'teki tüm oyunları destekliyor 🙂 sen de al bi konsol kardeşim doya doya kullan 😉
hangi simulasyonlar bende kullanayım
2010'dan beri kullana birisi olarak set için şu yorumu net yapmak istiyorum
Logitech Driving Force GT "Playstation 3 Gran Turismo" öncelikli geliştirilmiş bir set olduğu için PC desteği "yeterince" iyi değil ama bir G25/G27'yi aratmayacak derecede iyi G25/G27 biraz lüks kaçıyor diyebilirim rahatlıkla
acı not: (ben 150 tl'den daha ucuza almıştım G27 650 tl idi şu anki fiyatları DF-GT 409 G27 929)
Türkiyede satılıyor olsaydı Thurstmaster T500RS almak isterdim
Hızlıal.com da indirimdeyken 300 TL' almıştım. Çok kaliteli. İnsanın başından kalkası gelmiyor.