Tozlu Raflar için izleyicilerden parça alıyor musunuz? Elimde TNT2, Rage IIC gibi birkaç ekran kartı, tam modelini bilmediğim Pentium II'ler, ses kartları televizyon kartları vs. var. @gamsizm @leventp
Tozlu Raflar için izleyicilerden parça alıyor musunuz? Elimde TNT2, Rage IIC gibi birkaç ekran kartı, tam modelini bilmediğim Pentium II'ler, ses kartları televizyon kartları vs. var. @gamsizm @leventp
Sitenin en güzel sayfası.

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
pentium ile nvidia bölümü yapıldı ama ses kartını görmek isteriz 😀
[email protected] adrsime yazın. Eğer uğraşmak istemiyorsanız hepsini gönderin biz işe yaramayanları imha ederiz.
"itina ile imha edilir."
@hakara içim acıdı be