Haftalık Gündem Değerlendirmesi 2025/36
- Google hizmetlerindeki aksama, ülkeyi etkiledi.
- Türkiye’de 5G kullanımının başlaması 1 Nisan 2026’da olacak.
- “BTK, e-imzaları çaldırdı” iddiası ve BTK’nın açıklaması
- NVIDIA’nın 2025 Q2 ekran kartı pazar payı %94
- Intel, Nova Lake ile masaüstü pazarına rekabeti geri getirecek.
- Intel, yazılımla tanımlanan çekirdeklere hazırlanıyor.
- Google, YouTube Premium Aile programını değiştiriyor.
- Google, Play Games profillerini herkese açık hale getiriyor.
- Samsung, Galaxy S25 FE, Tab S11 serisi tabletler ve Buds 3 FE’yi tanıttı.
- Dolby Vision 2 teknolojisi duyuruldu.
- Arc ve Dia tarayıcılarını geliştiren The Browser Company, satılıyor.
- Google, bölünmekten ve Chrome’u satmaktan şimdilik kurtuldu.
- Onbeş yılın ardından Instagram, iPad’e geldi.
- Huawei, 245TB kapasiteli OceanDisk LC 560 modeli SSD’yi sergiledi
- Mediamarkt ve Saturn, Çin’e satılıyor.
- Mobile Plans uygulaması, Windows 11’den kaldırılıyor.
- Windows 11 25H2, yolda.
- 3D DRAM teknolojisi, bellek kapasitelerini katlayacak.
- Acer, ilginç bir Google TV Box ürünü duyurdu.
- Blog sitesi TypePad, 30 Eylül’de kapanıyor.
- Warner Bros, Midjourney’i dava ediyor.
Oyun Dünyasından
- Sevenleri, The Crew’u yaşatmayı sürdürüyor.
- Gears of War Reloaded, Xbox, PC ve PS5’e çıktı.
Podcast olarak dinle
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS
BTK vergisi güzelmiş 🙂 Dezenflasyonla mücadeleye devam galiba. Fiyatlar artar yine.
Bu arada Warner Bros'un dava etmesindeki neden MJ'nin neden o resimleri çizdiği. Resimleri çizmek için izinsizce mickey mouse resimlerini toplaması değil. Yanlış bakış açısıyla açılmış bir dava. Çünkü ekran kartıyla paint açıp ben de çizebilirim bunları. Hatta teorik olarak çatalla bile çizebilirim. O halde ekran kartlarını veya çatalları da yasaklayalım. Bu dava kaybedilir.
@gt710gaming aynen öyle, bankaların soygunda kullanılan tabancanın üreticisine dava açması gibi birşey.
MediaMarkt ve Saturn'ün Çin'e gitmesi iyi olmamış...
5G %5 haracı nedir ya, zaten lisans paraları deli paralar; devlet kafayı yemiş. Bence başka bir iş var bunun içinde, ayrıca o %5'i kullanıcıya yansıtırlar ki zaten 2 tanesi devletin elinde.
o şöyle mevcut frekans tahsisleri 2029 bitiyor , eski frekanslar için yeni ihale yapılmayacakmış cirodan kesinti yapılacakmış.
@deathline; E tabi, düzenli nakit akışı değil çünkü....
Trump reis firmaların %10'una el koyuyor, biz de cironun %5'ine çöküyoruz işte. ABD'de ne olursa bir haftaya aynısı bizde.
Huawei tarafında Ocean ailesine sahip ürünler enterprise ürünleri… şuan oceanprotect bir ürün deniyoruz… muhtemelen orada bu SSD’lerden var…
Bu windows 11 25H2’yi dört gözle bekliyoruz bizde yeni sıfırdan bir iso olarak dağıtmak için…
@leventp o supercore olayı daha ziyade intelin satın aldığı softmachines visc teknolojisine benziyor.
Sanırım yüzde 95 sadece 2. Çeyrek satış oranı
Konsollarda durum ters.