selam abilerim saygı deger ablalar 3.1 hizinda kaliteli bir usb bellek düsünüyorum ama fazlada üzmesini istemiyorum yani yavas yada kalitesiz olmasin diye düsünüyorum rica etsem yeni alan ve kullanip deneyimlerini paylasacak birisi varmiydi ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap