Sandisk vücut çalışmış gibi daha kaslı bir yapıya bürünmüş😀. Genelde 8gb lık toshiba usb bellek ile format atıyordum ama son zamanlarda bayağı yavaşladı(Rufus ile belleği hazırlarken bayağı bekletiyordu). N11 den alt limitsiz çek alınca bir tane yapıştırdım. Başka türlü usb bellek almazdım ki fiyatları 2 katına çıktı resmen.
Ekleme: Sandisk usb 3.0 usb bellek ile 3.5 dakikada rufus ile windows kurulum usb’si hazırladım. Aynı iş 8gb usb 2.0 toshiba bellekte 23.5 dakika sürdü. Daha önceden bu kadar beklediğimi hatırlamıyorum. Muhtemelen bellekte bir sıkıntı olmuştur ama olmamış da olabilir 😀.

Soldakinin tarihi değer var. Atmayın, ileride anlatırsınız eskiden böyleydi diye.