Xioami mi6 kullanan arkadaşlar, sizin de şarj sürenizde azalma oldu mu? Önceden 1günü rahat çıkaran telefonum artık kısa sürede şarjı bitiyor. Neden olduğunu da tam anlayamadım.
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1 seneyi geçti mi
yok yazın aldım
@matesis sürekli hızlı şarj kullanıyor musun. Ben mi5i 5v 2a ile şarj ediyorum.Hızlı şarj kullanmıyorum acil bişey yoksa. İki sene geçti hala çok iyi şarjı.
@joe nasıl kapatılıyor?
@matesis Başka şarj aleti kullan. QC olmayan
@joe bu zamana kadar hep hızlı şarj ettim artık geriye dönülmez heralde eskisi gibi olmaz batarya sanırım normal şarj etsem de?
@matesis Bataryayı öldüren yüksek ısı. Ne yapsan kardır yine. Nohon batarya alacağım ben de bir şey olursa.
@joe aga bilgilendirme için sağol
Hizli sarj gercekten pili yipratiyor heryere yaziyorum laf yiyorum hep...
NFC yi bir kontrol et istersen.
nasıl edebilirim?
@matesis Ayarlardan NFC diye yaz arama kutucuğuna.
@runforrest sanırım dediğini yapınca düzeldi aga eyvallah
@matesis Ben de yaşadım aynı sorunu. Şaşırtıcı şekilde NFC'yi fark ettim ve kapatınca bıçak gibi kesilmişti. Xiaomi'ye has bir durum sanırım, NFC gereksiz şarj harcıyor ve kendi kendine açılıyor.