Origin'de sorun mu var?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
galiba...
edit : sol alttan sign-in deyince girebildim
Evet az önce giriş yapılıyordu bf4 serverları yoktu. şu an log in de olunamıyor.
bf4 niyetiyle girdim, sonra bf1 denedim o da yok.
@muratcanmemis hangi mapleri oynuyorsun bf4'te?
@saku Goldmuld TDM, Zavod TDM ve Rogue ağırlıklı. Bazen de pinge göre seçiyorum.
@muratcanmemis o maplere girmeyeli yıllar olmuş. açıp google'dan baktım nereleriymiş diye 😀 ben genelde patlayıcı olmayan locker oynuyorum, istersen nickim Byurak ekleyebilirsin. Denk geldikçe katılmaya çalışırım oyununa.
@saku Aklımda bulunsun, giriş yaptığımda ekleyeyim. Eklemezsem eğer SkyImpact benim kullanıcı adım.
@muratcanmemis battlelog açıkmış, oradan ekledim.
Bende baktım çökmüş
Evet çöktü
Hala giriş yapılamıyor.
bende giriş yapıyor ama online a geçemiyorum