Bir devir daha bitti. 😛
İss nin söylemediği kullanıcı bilgilerini öğrendim.
İstersem kendi modemimi takabilirim.
Ama tabiki fiyatlar bu kadar uçmuşken bir modeme dünya kadar para veremiycem. 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap