Enteresan toplum olduk. Ülkemizin en önemli takımlarından olan Fenerbahçe çok kötü bir yenilgi aldı. Başka takım taraftarları da buna seviniyor.

Galatasaraylılığımdan utandım. Ebedi dost Fenerbahçe üzülme her karanlığın sonu aydınlık Ali Koç çok iyi insan.

BeğenFavori PaylaşYorum yap