Başına gelen var mı? Bende kontrol ettim gerçekten yok 🙂
https://eksisozluk.com/ios-12nin-rehberdeki-h-harfini-silmesi--5790848

Başına gelen var mı? Bende kontrol ettim gerçekten yok 🙂
https://eksisozluk.com/ios-12nin-rehberdeki-h-harfini-silmesi--5790848

Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Olmaması kullanımı etkiliyor mu?
Beni etkilemiyor ama h harfiyle başlayan isimleri bulmak için ya aramak yada aşağıya inerek bulunuyor. E haliyle sağdaki kısayolun ne anlamı kalıyor?
@kahve se’de böyle de 😀
@albuquerque seninki daha vahimmiş 🙂
ingilizcede bu sorun yok, itunes restore update çözebiliyor
bende ingilizce kullanıyorum eksiklik yok
Hep bu trakyalılar 😀
Hep değil ep 😀
Bende de yok (güncellerken İngilizceydi, Türkçe’ye çevirdim)