Bir çırpıda okuyacağınız, sürükleyici bir hikaye. Yaklaşık 90 sayfa. Tavsiye ederim... #KitapTavsiyesi

Bir çırpıda okuyacağınız, sürükleyici bir hikaye. Yaklaşık 90 sayfa. Tavsiye ederim... #KitapTavsiyesi

Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
süper hikayedir...
Zweig in okuduğum en iyi kitabı. İnsan psikolojisine, yalnızlığa ve insanın sosyalleşme ihtiyacına çarpıcı bir bakış. Alt metninde savaş ve hafiften Nazizm eleştirisi
Çok güzel açıkladınız. Bence de en iyi kitaplardan birisi. Çok az okudum ama...
Tek seferde bitirelecek kitaplardan. Ama Yusuf Atılgan dururken bu adamın yok satmasını bir türlü kabullenemedim..
Popüler kültür 🙂 Biraz da nasıl desem işte özenmek mi denir...
Güzel kitap,her kuruşu hakeder.
En iyi kitabı ‘ İnsanlığın Yıldızının Parladığı Anlar ‘
Müthiş bir kitaptır.
Bu basit bir hikaye kitabı.
O kitabı taraflı ve Avrupa Hristiyan'lığını öven bir kitap. Betimlemeleri güzel ama çok iyi bir kitap değil. Satranç onun zirvesidir
Diğer kitabı okumadım, bundan daha iyi olabilir ama buna da "basit bir hikaye kitabı" demek biraz haksızlık olmuş sanki
Görüşlerine katılmak zorunda değiliz. Hristiyan propagandası evet var kitap içinde ancak anlatım ve betimleme olarak çok iyi.
Ben e-kitap halini alıp okudum 3 lira falandi
Kitap hali de 4-5 lira zaten