Laf olsun diye bir bakayım dedim, kullandığım araç olan 2015 corsa 1.4 benzinli Enjoy sıfırı: #105.000# TL olmuş, afedersiniz ama yuh artık, not: 50.000 TL'ye almıştım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap