Lehimli At @at 25 Haziran 2018 - 08:53 Plakaya güvenip biniyorum, hâlâ yaşıyorum. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 11 1 8 donkissot @donkissot Ölme ihtimalin yarı yarıya da demek istiyor olabilir. 25 Haziran 2018 - 08:58 Yanıtla Beğen 7 Anıl @anil Konya, kaymak falan. Die yazısını gözüm bile görmedi. Diğerlerinden endişelendin sandım. 25 Haziran 2018 - 08:59 Yanıtla Beğen 2 Ishmael @ishmael En üstteki iki yorumda pesimist ve optimist farkını açıkça görüyoruz. Çok optimist de değil gerçi. 😀 25 Haziran 2018 - 09:08 Yanıtla Beğen 1 @johncenaaa @xeon ne diyosunnn 😱 25 Haziran 2018 - 10:21 Yanıtla Beğen 1 fakethe @fakethe atlar ölmez 25 Haziran 2018 - 10:31 Yanıtla Beğen 1 cengiz @cengiz Plaka, kaymak yiyen ölmez diyor. 25 Haziran 2018 - 10:31 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at Sabun yeşili gibi bir şey 25 Haziran 2018 - 10:37 Yanıtla Beğen 1 arandur @arandur Metro Turizm'e yakışan bir plakaymış 🙂 25 Haziran 2018 - 10:42 Yanıtla Beğen 2 İptal
Ölme ihtimalin yarı yarıya da demek istiyor olabilir.
Konya, kaymak falan. Die yazısını gözüm bile görmedi. Diğerlerinden endişelendin sandım.
En üstteki iki yorumda pesimist ve optimist farkını açıkça görüyoruz. Çok optimist de değil gerçi. 😀
ne diyosunnn 😱
atlar ölmez
Plaka, kaymak yiyen ölmez diyor.
Sabun yeşili gibi bir şey
Metro Turizm'e yakışan bir plakaymış 🙂