@achfighter haklısın doğru söze ne denir 👍 Ama nefis işte hekimlik bile sökmüyo 😊😊 eskiden haftada 750 g lık bitiyodu dediğin gibi damarlar tıkanacak bir şeyler yapmam lazım dedim. Kendimi tanıyorum gittim şu 2.5 kiloluk nutellalardan aldım bir hafta sonra uzaklaştım şimdi belki üç aydır 400 gramlığı bitiremedim. Evde yaptım birkaç kez ama dayanıklı olmuyor.
@achfighter ben de şekeri çıkarttım esliden üçü biraradaya 4 şeker atardım 😊 Çikolatayı çıkartamadım, çikolata eğitimi almıştım zamanında pralinler trüfler lolipoplar karamelli barlar fln derken bir ara haftada 1kg çikolata üretiyordum tabi durum aldı başını gitti 3 haneli kiloları görünce şekeri komple çıkarttım, çikolatada aslında bitter kuvertür yersen faydalı bile olabilir, şimdi şekersiz supangle yapıyorum. Kahvaltıda bende şekersiz fıstığa döndüm artık ama pahalılandı o da.
Gramajı düşmeyen ne kaldı ki? Ayda yılda bir canımız gofret çekiyor, alıyoruz. Paket eskisi gibi kocaman, aa bir açıyoruz paketin yarısı yok. Kime yeter lan!
@mi_fani Palmiye yağı sonradan eklenmedi ki olduğu günden beri vardı.
Fındıkları Türkiye'den almayı azalttıklarından beri eski tadı yok nutellanın nestle chokella ekstra sütlü yeni favorim 😊
@achfighter haklısın doğru söze ne denir 👍 Ama nefis işte hekimlik bile sökmüyo 😊😊 eskiden haftada 750 g lık bitiyodu dediğin gibi damarlar tıkanacak bir şeyler yapmam lazım dedim. Kendimi tanıyorum gittim şu 2.5 kiloluk nutellalardan aldım bir hafta sonra uzaklaştım şimdi belki üç aydır 400 gramlığı bitiremedim. Evde yaptım birkaç kez ama dayanıklı olmuyor.
@achfighter ben de şekeri çıkarttım esliden üçü biraradaya 4 şeker atardım 😊 Çikolatayı çıkartamadım, çikolata eğitimi almıştım zamanında pralinler trüfler lolipoplar karamelli barlar fln derken bir ara haftada 1kg çikolata üretiyordum tabi durum aldı başını gitti 3 haneli kiloları görünce şekeri komple çıkarttım, çikolatada aslında bitter kuvertür yersen faydalı bile olabilir, şimdi şekersiz supangle yapıyorum. Kahvaltıda bende şekersiz fıstığa döndüm artık ama pahalılandı o da.
Ekmeğin bile gramajı düştü fiyatları arttırmamak için.
O seçeneklerden bir tanesi, 750 olanıda var.
Palm yağı olayında insanları gaza getiren medya oldu yine.
Gramajı düşmeyen ne kaldı ki? Ayda yılda bir canımız gofret çekiyor, alıyoruz. Paket eskisi gibi kocaman, aa bir açıyoruz paketin yarısı yok. Kime yeter lan!
2 tane al