God of War'u 85'e alıp bitirip 70'e sattım, 15 TL'ye böyle bir oyunu oynayıp bitirmek çok iyi oldu sevdim kardeşlik işini 🙂
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 39 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kafeye gidip oynasan kaç TL tutardı 🙂
kafe fiyatlarını bilmiyorum ama epey uzun sürdü 15 TL tutmazdı kesinlikle 😀
yer imlerimde bu sayfa 😂
https://forum.donanimhaber.com/forumid_2119/tt.htm
Sizin adınıza sevindim. (PC kullanıcısı) 😀
@mali5481 bu aralar pek kampanya düşmüyor 😀
Ben genelde alıyorum kardeşlik ile sonra bitiremiyorum, bir ara bitiririm diye tutuyorum kalıyor o bende sonra 😀
hemen oynayıp bitirmek lazım fiyat hızlı düşüyor bir haftada bitirmiştim aslında 80'den satılıyordu o zamanlar genelde, bir hafta da yan görevlerle oyalandım 70'e ilanlar çıkmaya başlayınca ben de 70'e sattım 🙂
@arandur evet bankalar cimrileşti baya 4x100'e 50 verirken şimdi 4x125'e 40 veriyorlar, benzin için takip ediyorum 😀
Adınıza sevindim Xbox kullanıcısı. @runforrest Aynı zamanda Pc kullanıcısı 😀
Bunu aslında TS içinde yapsak her oyun için her konsol için çok güzel olur. En son kimin elinde kalırsa, zaten fiyatta gitgide ucuzlayacak. Hadi biri altyapı hazırlasın, oyun değişim grubu kuralım. Bende mesela gta5 var hala oynamayan falan varsa, 40 tl ye veririm.
tabi güzel olur da DH hacmi çok büyük sadece referanslı üyelerle bile. TS'de böyle bir bölüm oluşturulsa bile 15 20 kişi arasında döner heralde
@mali5481 DH'yi bir kere bıraktım bir daha dönmem, yanlış hatırlamıyorsam aklı başında herkes bıraktı.
@kutalp sürekli takılmalık bir yer değil ama büyük bir pazar, sahibinden letgo yerine orayı daha çok tercih ederim referans sistemi de epey yararlı
aylardır anlatıyorum oyun işi ps4 de çok cazip diye. konsolu 800 900 e bulursun. oyunları da yine çok ucuza al sat.
@orcun evet sizden alacaktım hatta gow'u ama satılmıştı 🙂 şimdiye kadar kutulu alıp satıyordum ben de ama böylesi daha iyiymiş kargo masrafı yok hiç değilse
bu iki yeri takip ediyorum oyun için
https://mobile.donanimhaber.com/forumid_629/tt.htm
http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&m=109819213
@ekomen doğru tabi yeni üyeyseniz çoğu kişi hesap da satmıyor şifre değiştirilir sorun çıkar diye referanslı üyeler arasında dönüyor işler digital hesaplarda, ama kutulu oyun bakabilirsiniz referans sayısı yüksek olanları tercih edip. tabi ikinci el bu kimseye garanti de veremem, kendi yöntemimi söylüyorum