5 yıllık Sandisk Ultra microsd'm bozulduğu için garantiye yollamıştım. Biraz çetrefilli bir süreç oldu. Ultra yerine Extreme Plus yollamışlar sağolsunlar. Buradan kendilerine de teşekkür ediyorum. Müşteri memnuniyetleri iyiydi gerçekten.

5 yıllık Sandisk Ultra microsd'm bozulduğu için garantiye yollamıştım. Biraz çetrefilli bir süreç oldu. Ultra yerine Extreme Plus yollamışlar sağolsunlar. Buradan kendilerine de teşekkür ediyorum. Müşteri memnuniyetleri iyiydi gerçekten.

Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Garantisi kaç yılki bunların. Ben bozulunca atıyorum
Bazı markalarda ömür boyu
10 yıl.
@catpot Ömür boyundan kasıtta genelde 10 yıl. *İçinde küçük puntolarla yazıyorlar. Ramler falanda 10 yıl benim bildiğim.
@haypurtiryading Yasal sınır 10 yıl. 😀
@at Ben bunu 5 sene daha kullanırsam bozmadan ne ala. 😀
@haypurtiryading Bu arada yasal üst sınır 10 sene. Zaten bu süre zaman aşımına denk geliyor.
Çok yazdır- sildir yaptırınca mı bozuluyorlar acaba? Çoğunlukla okuma yaptırılan kartın kısa sürede bozulma ihtimali var mı?
SSD' lerdeki gibi bir mantığı vardır diye düşünüyorum.
ilk haftasında bile bozulabiliyor bu meretler...
Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde diskin içinde bir güvenlik mekanizması olduğundan bahsettiler. Hata tespit ettiği vakit diski yazma korumalı hale getiriyormuş. Dolayısı ile bilgilerinizi kaybetmeden kurtarıp rma açın dediler bana.