Marketten alınan tavuğu, yemekten zevk alacak hale getirmek için ne yapıyorsunuz?
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
karabiber, kırmızı biber, zencefil, kimyon, kekik, hakiki zeytin yağı, köy tereyağı ve de tuz 🙂
Tamam da pişirme aşamasını yazmamışın.
@at kat birbirine hepsini, az da su koy. ver ateşe
Fırında pişir, kurutmadan.
Yurt mutfağında durum yok 😭
@emre1393 Hazır domates püresi olur herhalde.
@at olur
Köy tavuğu da fazla lezzetli olmuyor zaten. Bir de sert oluyor
Sulu çok iyi.
İki biber alayım o zaman.
Sorun tavuk alamamak mı pişirememek mi? Ben orayı anlayamadım.
@achfighter a101de ne varsa artık. 😅
Mantarlı sote yapıyoruz. Kimyon, az zerdeçal, karabiber, kekik, zeytinyağı ve tereyağı. Biber falan isteğe göre. Derin tavada yapıyorum. Mantarları biraz büyük doğrayıp yüksek ateşte pişirince çok fazla suyunu salmıyor. Hafif diri kalıyor, ben öyle seviyorum. Tavuklarıda biraz iri doğruyorum, önce yüksek ateşte beyazlaşıncaya kadar sonra daha kısık ateşte pişinceye kadar pişiriyorum. 🙂 Mantarı önden pişiriyorum. Alıyorum tavadan. Tavuk pişmeye yakın birleştiriyorum. Hoh, yemek tarifi ne zormuş ya.
@at ben mesela buradaki marketlerin kendi çiftlik tavuklarından alıyorum. Banvit vs pahalı. Diğer markalar belirsiz ama oturduğum muhite yakın yerlerde yumurta ve tavuk çiftlikleri var. Marketlere geliyor. Fiyatı uygun. Birde taze oluyorlar.
Ben de derin tavada yapıyorum da çok yaptığım için sulanıyor hep. 😭
@at ateş az gelince suyunu salar et. Et ateşi gördüğünde ateş harlıysa, iyi yanıyorsa eti dışardan mühürler. İster sote yap, ister steak. Böyle öğrendim böyle pişiriyorum hep. İlmek ilmek olacak yemek çok kısık ateşte pişerki suyu salınsın, onun içinde pişsin diye. Yanlış biliyorsam aydınlatın benide.
@haypurtiryading Teflon tava kullanıyorum, aşırı ateşte zehirli gaz ortaya çıkıyor. Ek olarak çok koyunca mühürlenmiyor.
@deniz-efe 😭😭😭
Bu arada yurtta yapmaya çalıştığım iki yemekten bahsedeyim.
Çökertme kebabı
Soğanlı, patatesli, salçalı, tavuklu makarna.
Yumurtalı makarna (12 m yumurta içerir)
Ton balıklı makarna
Haşlanmış tavuklu makarna
Salçalı makarna ve hazır köfte. Köfteyi çok kuruttum pişirirken.
@at #YemekSeyir
@waterfallll Çok az yemek yapmışım ya.
Çökertme kebabında niye makarna yok? Bir tek o makarnasız kalmış 🙁
@player-1 O makarnasız olunca hemen ardına, makarna yaptım zaten. 😀
@at acıktırdın ya.
Yeni, 6 yumurta ve 1 litre süt içtiğim için tokum. 🤣
Ben de acıktım ya. Yoğurtlu lor mu, salçalı spagetti mi yapsam diye düşünüyorum.
Yurtta bunu yapabilmem için, döküm Tava filan almalıyım. Pürmüz alıp ateş değdirebilirim, sorun değil. 😂
@systemapps Bu kadar şeyi eve nasıl götüreceğim? 😂 Yurdun deposu yok.
Göğüsse dondurup ince ince kesiyorsun. Yoğurt kekik ile soslayıp bekletiyorsun. Sonra atııyorsun ızgara tavaya. Uvvvv
Buzdolabı soğutma işini bile yapamazken dondurmayı hiç yapamaz.
Bu gidişle döküp tava alacağım zaten.
@at 😁
@zalades döküm Tava olacaktı o 😂
@systemapps 50₺ olanı alacak olsam. 4 kilo tavuk parası.
Adam yurtta çökertme kebabı yapıyor, ben evde makarna haşlamaya üşeniyorum 😀
Peynirli, maydonozlu makarna favorimdir.
peki 😀
kapitalizm yüzünden para düşünüyorum ya.
Paneyi bir ara evde yapayım dedim, hamurata döndüm.
@oky yumurta ve un yüzünden
Üzerine acı sos sıkarak ekmeksiz ve sadece salata ve yoğurtla yiyorum. Gelsin mide şöleni
Salata zor. Salça ile pişirip, acı eklersem olur.