Mustafa Ali @myctu-1138 12 Aralık 2017 - 17:12 Sirf bu yuzden twitter hesabi açmayi dusunuyorum. 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 6 ad33p @ad33p Şunu sık kullanılanlarınıza ekleyip, ara ara bakabilirsiniz. Çok sık twitlemiyorlar zaten https://twitter.com/teknoizdirap/lists/teknoseyir Userscript kullanıyorsanız da bu eklenti ile Teknoseyir sitesinin içinden takip edebilirsiniz. https://greasyfork.org/tr/scripts/29000-teknoizdirap 12 Aralık 2017 - 17:16 Yanıtla Beğen Özkan Tokgöz @12ozkan123 https://teknoseyir.com/durum/799343#comment-3016486 İngilizce klavyene ç harfi gelmiş. 12 Aralık 2017 - 17:27 Yanıtla Beğen Mustafa Ali @myctu-1138 (' + c) yapiyorum 😀 😀 😀 12 Aralık 2017 - 18:02 Yanıtla Beğen Tai per Dog Un @alipektas Ne yüzünden hesap açmaı düşünüyorsunuz ben onu anlayamadım cidden 🙂 Kaçırdığım bir detay mı var acaba? 12 Aralık 2017 - 17:30 Yanıtla Beğen Mustafa Ali @myctu-1138 Murat Gamsiz 12 Aralık 2017 - 18:04 Yanıtla Beğen Tai per Dog Un @alipektas @myctu-1138 Şimdi anladım, ben Twitter'ın bi' özelliğinden falan bahsediyorsunuz sanmıştım 🙂 12 Aralık 2017 - 18:28 Yanıtla Beğen İptal
Şunu sık kullanılanlarınıza ekleyip, ara ara bakabilirsiniz. Çok sık twitlemiyorlar zaten
https://twitter.com/teknoizdirap/lists/teknoseyir
Userscript kullanıyorsanız da bu eklenti ile Teknoseyir sitesinin içinden takip edebilirsiniz.
https://greasyfork.org/tr/scripts/29000-teknoizdirap
https://teknoseyir.com/durum/799343#comment-3016486
İngilizce klavyene ç harfi gelmiş.
(' + c) yapiyorum 😀 😀 😀
Ne yüzünden hesap açmaı düşünüyorsunuz ben onu anlayamadım cidden 🙂 Kaçırdığım bir detay mı var acaba?
Murat Gamsiz
@myctu-1138 Şimdi anladım, ben Twitter'ın bi' özelliğinden falan bahsediyorsunuz sanmıştım 🙂