Çok guzel gelishmeler var, coook uzun pil omru cok guzel, ama
bu sistemlerde "Visual Studio" çalishacak mi, "Code Blocks" çalishacak mi
"Unity" vesaire çalishacak mi???

Çok guzel gelishmeler var, coook uzun pil omru cok guzel, ama
bu sistemlerde "Visual Studio" çalishacak mi, "Code Blocks" çalishacak mi
"Unity" vesaire çalishacak mi???

Son bir saat içinde 251 ziyaretçi, 79 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Asıl soru Windows düzgün çalışacak mı?
orada sorun olacagini pek sanmiyorun Microsoft ishini bilir
@johngreer O gunlerden bu gunlere - "Koprunun altindan çok sular akti".
ENG - kullaniyorum
(klavyemde “ş” harfi yok :D)
Bence asıl soru şu. Yarın öbür gün İşlemci üretebilecek duruma gelirsek Intel bize lisansını verecek mi ? İkinci Soru olarak Tekel çok iyi bir şey mi ?
Belki en başta bazı şeyler eksik kalacak ama zamanla oturduğunda gerekli desteği görecektir.
Bunun yanında ben saf ARM tabanlı windows bekliyordum. Ama bu tutarsa zamanla tam ARM tabanlı windows gelebilir belki.
@myctu-1138 türkçe klavye görmeyeli uzun yıllar oldu ama böyle ş'yi sh yazacak duruma düşmedim
Ben mevzuya uyanamadım dikkat çekmeye çalışıyor sandım. 🙂
Dahasi da var.. intel ve amd ortak bir calisma yapacaklar.. ayri olarak amd ve snapd. da birlesip bir cihaz yapacaklar.. hedef lte,20 saat pil omru,mobil ve guclu bir pc.. yeniden pc ye donuyoruz sanirim