Bu SwiftKey'i kullanmayacağım artık. Burada da bahsedilen özellikle uzun sayfalarda kilitlenme yapıyor diye Gboard kullanmaya başladım, hiç sorun yok. Denemek için SwiftKey'e döndüm, bir iki cümle yazdım başladı kasmaya, donmaya. Tekrar Gboard'a döndüm o da kastı. SwiftKey'i ayarlardan durdurdum Gboard da düzeldi. Microsoft'un aldığı her şey mi zamanla bozulur arkadaş.

BeğenFavori PaylaşYorum yap