Kask kamerasi kullananlara bir soru, kamerayı nereye takıyorsunuz ? Ben bir turlu rahat edemiyorum. Kaskın tepesine takıyorum ama yüksek hızlarda kafayı geriye cekiyor kamera, kaskın yan tarafına takıyorum yine sağa sola cekiyor kafa 😉 bir rahat edemedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap