Ben de bu modeli kullanıyorum ancak daha önce böyle bir sorun yaşamadım 😀 Üstelik benim evde kablo meraklısı deli bir kedi var 😀 Ona rağmen taş gibi duruyor alet 😀 #masumbombacıagab
Durduğu yerde dolanı kablo yavaş yavaş. Bende de var aynı sorun ama bu seviyede değil. Masa üstünde ellemeden dururken 2-3 gün burgu vs oluyor kabloda.
@agab Sürekli düzeltmediğiniz zaman bir süre sonra içteki teller örgü kılıfın içinde dönmeye başlıyor. Kalın uzatma kabloları bile düzgün toplamaz ve açmazsanız aynı şekilde dönerler.
#Plantronics Candır...:=))) Gerisi medyatik ticari heyacandır...
@hey-there Her güzelin...:=))) Titrek asabi #CSGO culara gelmez...
Fenaymış cidden, hiç mi test etmiyorsunuz arkadaş.
Logitech pişmanlıktır 😀
HyperX 2 de aynı kablo ve benzer sorun var ama bu kadar olmuyor bende.
Döndürüp durmuyorum kendi kendine oluyor.
Ben de bu modeli kullanıyorum ancak daha önce böyle bir sorun yaşamadım 😀 Üstelik benim evde kablo meraklısı deli bir kedi var 😀 Ona rağmen taş gibi duruyor alet 😀 #masumbombacıagab
Bana #Plantronics aldır sen git işkenceyle uğraş...:=))) Kulağa değen Yastık örtüleri de kadife olunca soyulma bozulma da yok... Tozlanırsa siliyorum geçiyor...
Bu hale gelinceye kadar düzeltmezseniz kablo ne yapsın.
Durduğu yerde dolanı kablo yavaş yavaş. Bende de var aynı sorun ama bu seviyede değil. Masa üstünde ellemeden dururken 2-3 gün burgu vs oluyor kabloda.
@ufkabakan Bende 1 senedir G633 kullanıyorum. Kulaklığı her elime aldığımda kabloyu düzeltip taktığım için en ufak sorun yaşamadım.
@brsars yav kendi kendine oluyor böyle. Evden gidiyorum tatile 1-2 haftalığına. geldiğimde dolanmış oluyor yine
@agab Sürekli düzeltmediğiniz zaman bir süre sonra içteki teller örgü kılıfın içinde dönmeye başlıyor. Kalın uzatma kabloları bile düzgün toplamaz ve açmazsanız aynı şekilde dönerler.