Sizce ne olmuş olabilir 😀
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bavullar arasi catisma cikmis 😀
Bagajda yedek sürücü purosunu tüttürürken uyuya kalmış olmalı.
Yanan sigara izmariti atmışlar. Allah'tan tutuşmamış.
İkinci şoför, bagajda dinlenirken sigara içmiş olabilir. Sigara yanığına benziyor.
,,
Başka bir yolcunun ışın kılıcı açık kalmış olabilir
Bı firmayı seçmemeliydi. Tek firma bile olsa yolculuk yapmıyorum. Aktarmalı otobüs yaprım iki ayrı firma değiştirim daha iyi.
Valize işkence yapılmış, Çakmaklığı ısıtıp basmışlar mı napmışlar
Kötü bir benzetme geliyor aklıma ama yapmayacağım.
😂
O deliği doldurmaya calismadiklarina dua etmek lazım.