Adana İli Seyhan İlçesi Gazipaşa Bulvarında arkadaşla sinema çıkışı canımız çekti... Çoktandır yemiyoruz misali 4 yarım kokareç, 2 şalgam ve 4 çay = 47,- ₺ hesap ödedi Arkadaş... Benim ısmarladığım sinema bedavaya geldi... Kebaba gitsek bundan ucuz ve doyurucu olurdu... Aşağıdaki görselle ilgisi yoktu, Aşırı sade geldi... Kekik dışında baharat yoktu... Pul biberi ve tuzu masada attık... Arkadaş Ankara'dan İthal gelmiş ve kirayı bizden çıkartmaya çalışıyor gibi geldi... Tablayada güvenmem tavsiye etmem... Çok sıkıntılı bir organ Anan-Avradın becerikli değilse aman dikkat...:=))) Gençliği korkutmayayım 2 yarım daha yerdim... 100 gr Özel küççük ekmek yarısı...

BeğenFavori PaylaşYorum yap