ahmeteraslan @ahmeteraslan 04 Mayıs 2017 - 23:23 #akış #turkcell Akışta biri yazmıştı hediye verirler diye 😅 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 10 Herakles @herakles Turkcell'i bir yandan çok seviyorum, Bir yandan ise ondan nefret ediyorum. Aşk bu olsa gerek. 04 Mayıs 2017 - 23:25 Yanıtla Beğen 3 Anıl @anil Haftalık 100 sms e hangi gerizekalılar oy verdi acaba. 04 Mayıs 2017 - 23:38 Yanıtla Beğen 7 Fırat ➕ @frt adamın ona ihtiyacı vardır belki. bilip bilmeden niye gerizekalı diyorsun ki? 04 Mayıs 2017 - 23:43 Yanıtla Beğen 2 Fırat ➕ @frt @johnsmith akıllı telefonu olmayan on binlerce insandan biriyle sokakta tanışabilirsin. 05 Mayıs 2017 - 00:00 Yanıtla Beğen 1 Cem KOÇ @cemkoc İş için kullandığım telefon var. Akıllı değil. Gerizekalı demek hoş olmamış. 05 Mayıs 2017 - 00:06 Yanıtla Beğen 2 Anıl @anil @cemkoc @frt 100 sms ile 1 gb bir mi? Amacim akilsiz telefon kullananlara laf carptirmak degil. Tl ye vurdugunda bile 100 sms i 1 liraya 1gb i en az 10 liraya veriyolar. 05 Mayıs 2017 - 01:09 Yanıtla Beğen ahmeteraslan @ahmeteraslan telekomda da problem oldu daha demin şuan aşırı bir yavaşlık söz konusu sırayla birşeyler deniyorlar sanırım 04 Mayıs 2017 - 23:45 Yanıtla Beğen lterlemez :) :\ :( @lterlemez @ahmeteraslan TTNet bağlantısı gitti, geldi... 04 Mayıs 2017 - 23:55 Yanıtla Beğen violetcarson @violetcarson 1 çikilop internet çok kalıyor sonra 500 verseydiniz 05 Mayıs 2017 - 00:24 Yanıtla Beğen 2 huvelbaki @huvelbaki SMS kullanan var mı? 05 Mayıs 2017 - 04:27 Yanıtla Beğen İptal
Turkcell'i bir yandan çok seviyorum, Bir yandan ise ondan nefret ediyorum. Aşk bu olsa gerek.
Haftalık 100 sms e hangi gerizekalılar oy verdi acaba.
adamın ona ihtiyacı vardır belki. bilip bilmeden niye gerizekalı diyorsun ki?
@johnsmith akıllı telefonu olmayan on binlerce insandan biriyle sokakta tanışabilirsin.
İş için kullandığım telefon var. Akıllı değil. Gerizekalı demek hoş olmamış.
@cemkoc @frt 100 sms ile 1 gb bir mi? Amacim akilsiz telefon kullananlara laf carptirmak degil. Tl ye vurdugunda bile 100 sms i 1 liraya 1gb i en az 10 liraya veriyolar.
telekomda da problem oldu daha demin şuan aşırı bir yavaşlık söz konusu sırayla birşeyler deniyorlar sanırım
@ahmeteraslan TTNet bağlantısı gitti, geldi...
1 çikilop internet çok kalıyor sonra 500 verseydiniz
SMS kullanan var mı?