KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk 04 Mayıs 2017 - 12:46 Balkonumda sebze meyve yetiştiriyorum. 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 12 15 eSa @esa Bende annemle beraber biber yeşil soğan domates vs yetiştiriyorum biberler gecen sene böceklendi baya yiyemedim ama soğanlar çok hoş oluyor 04 Mayıs 2017 - 13:05 Yanıtla Beğen 1 KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk Cam balkon var. Kapalı yani 😀 04 Mayıs 2017 - 13:16 Yanıtla Beğen 3 Gürkan @krky26 @kgk Yedirmem! Diyorsun yani. ;D 04 Mayıs 2017 - 13:24 Yanıtla Beğen 2 Lehimli At @at domates mi oooo zenginsin 04 Mayıs 2017 - 13:25 Yanıtla Beğen 1 Swiss Guvnor @swissguvnor çeyrek altın yetiştiriyor 04 Mayıs 2017 - 14:04 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at @kgk meyveyi toprağa değdirmediğiniz iyi olmuş 04 Mayıs 2017 - 13:26 Yanıtla Beğen 2 huvelbaki @huvelbaki reiz çekmeceli bi sistem yaptır her kata bi saksı cayır cayır sebze meyve. 04 Mayıs 2017 - 13:31 Yanıtla Beğen 1 KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk @at Akıllı insan nelere dikkat ediyor. Pardon akıllı at mı demeliydim? 04 Mayıs 2017 - 14:24 Yanıtla Beğen KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk @krky26 aynen. Onlara ekmek veriyorum. 04 Mayıs 2017 - 14:26 Yanıtla Beğen ALİ KÖPRÜLÜ @alikoprulu29 Taşlar, çilekler toprağa değmesin diye mi yoksa başka amacı da var mı? 04 Mayıs 2017 - 15:33 Yanıtla Beğen 1 KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk Toprağa değip çürümesin diye. 04 Mayıs 2017 - 15:36 Yanıtla Beğen PCMODTR @pcmodtr o çileğin yada domatesin tadına bakarsan artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Çelişkiye düşüp düşüncelere dalacaksın ''bu yediğim çilek yada domates ise daha önce yediklerim neydi'' diye karamsarlığa kapılacaksın tatmadan önce bir kez daha düşün 04 Mayıs 2017 - 15:43 Yanıtla Beğen 1 KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk 🙂 04 Mayıs 2017 - 15:45 Yanıtla Beğen KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk Büyüdükçe atarım yine gelişmeleri 04 Mayıs 2017 - 16:39 Yanıtla Beğen Gürkan @krky26 @kgk kuru kuru ekmek olur mu hiç 😀 04 Mayıs 2017 - 23:25 Yanıtla Beğen İptal
Bende annemle beraber biber yeşil soğan domates vs yetiştiriyorum biberler gecen sene böceklendi baya yiyemedim ama soğanlar çok hoş oluyor
Cam balkon var. Kapalı yani 😀
@kgk Yedirmem! Diyorsun yani. ;D
domates mi oooo zenginsin
çeyrek altın yetiştiriyor
@kgk meyveyi toprağa değdirmediğiniz iyi olmuş
reiz çekmeceli bi sistem yaptır her kata bi saksı cayır cayır sebze meyve.
@at Akıllı insan nelere dikkat ediyor. Pardon akıllı at mı demeliydim?
@krky26 aynen. Onlara ekmek veriyorum.
Taşlar, çilekler toprağa değmesin diye mi yoksa başka amacı da var mı?
Toprağa değip çürümesin diye.
o çileğin yada domatesin tadına bakarsan artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Çelişkiye düşüp düşüncelere dalacaksın ''bu yediğim çilek yada domates ise daha önce yediklerim neydi'' diye karamsarlığa kapılacaksın tatmadan önce bir kez daha düşün
🙂
Büyüdükçe atarım yine gelişmeleri
@kgk kuru kuru ekmek olur mu hiç 😀