Motorlara hız sınırı koymak mümkün mü? 1000RR alıp 150kmh'ye hız sınırı koymak mesela?
Amaç mı? Hemen hızlanmak, ama sonunu kendim koymayacağım için kendisinin koymasını istemek 😀
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 295 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
benim bilfiğim mümkün. pcx lerde sınır var mesela. belli bir hızı aşamıyor.
aniden hızlanmada engellenebiliyor benim bildiğim.
sonuçta 3-5 sn de 0-100 yapabilen makine bunlar
PCX 150'de 120 sınırı var. Normalde 35kw sınırı yapılıyor ancak ülkemizde pek duymadım.
@yasinc yok 120 değil o ya, 115 falan. ben denemiştim. geçmiyor.
@fatihy Yanlış hatırlıyorum büyük ihtimal ama 120'yi gördüm diye hatırlıyorum.
Biliyorum fabrika çıkışlı sınırlar oluyor fakat, ben sonradan konulabiliyor mu diyorum, 1000cc lerde mesela 299 sınır (gösterge için)
@agab Konuluyor hız sınırı değil 35kw güç limiti koyuyorlar.
Avrpanın belli ülkelerinde tüm büyük motorlar 35 hp limitli diye biliyorum. Yani sorunuzun cevabı evet
100hp
@yasinc aklımda oyle kalmış ama sizin dediğiniz gibi olması daha muhtemel
@seroo 2 kademeli ehliyet sistemi var. 1. seviye 35kw'a kadar izin veriyor 2. de sınır yok ancak Fransa'da zaten motorlar 75kw limitli. Sanırım siz 35kw limiti hatırladınız.
Kolayı var hocam 2-3-4-5-6'ıncı vitesleri boz 🙂 1. vitestede 150'yi görüyor Yakıta bişey diyemem
Bu arada hız limitörleri diye sistemler var ama 1000RR için var mı bilemiyorum