Karma @karma 03 Kasım 2016 - 22:15 Başarılı bir Hackintosh girişimi 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 7 15 Ali A. @alia Neden yosemite 🙂 03 Kasım 2016 - 22:18 Yanıtla Beğen Karma @karma Bunu kurabildim anca 😀 03 Kasım 2016 - 22:52 Yanıtla Beğen 1 ssm @ssm gpu sorunun nasıl hallettiniz? bende hep 128 mb görünüyordu ve saydamlık efektleri devre dışı kalıyordu. 03 Kasım 2016 - 22:20 Yanıtla Beğen Karma @karma Ekran kartı ne peki? 03 Kasım 2016 - 22:51 Yanıtla Beğen eaydogan @eaydogan Uğraşmaya değer mi sizce? Tam anlamıyla düzgün kurduktan sonra stabil çalışıyor mu? 03 Kasım 2016 - 22:24 Yanıtla Beğen Karma @karma Windows'dan daha iyi en azından 🙂 03 Kasım 2016 - 22:51 Yanıtla Beğen Tarık @tarikx Ben 1,5 yıl kadar kullandım Windows yanında. Mağaza mevzusuna mail aldım. Sonra dedim ki Windows iyidir canım dedim. 03 Kasım 2016 - 23:13 Yanıtla Beğen Mert @merpheus Vmware kur geç dayı 😀 03 Kasım 2016 - 23:38 Yanıtla Beğen Karma @karma Benim de fazla bilgim yok. Sistemim zaten fazla bir ayar yapmadan direk boot etti. Ethernet için felan kext bulup kurdum o kadar. 03 Kasım 2016 - 23:38 Yanıtla Beğen txt @txt Recep Baltaş 04 Kasım 2016 - 00:03 Yanıtla Beğen Karma @karma Bana da öyle geldi 😀 04 Kasım 2016 - 00:12 Yanıtla Beğen Fatih @fatihy zamanında bende kurdum laptop a ama ethernet ve ekran kartı sorun oldu. hiçbir şekilde ekran kartını yükleyemedim. 04 Kasım 2016 - 00:47 Yanıtla Beğen Karma @karma Beni de onlar uğraştırdı ama iki sorunu da hallettim 🙂 04 Kasım 2016 - 00:55 Yanıtla Beğen Hamit ÖZLÜ @hamitozlu İnceleme bekleriz. 04 Kasım 2016 - 08:23 Yanıtla Beğen Karma @karma Yeni sürüm olsaydı yapardım da Yosemite işte inceleyen inceledi 🙂 04 Kasım 2016 - 09:49 Yanıtla Beğen İptal
Neden yosemite 🙂
Bunu kurabildim anca 😀
gpu sorunun nasıl hallettiniz? bende hep 128 mb görünüyordu ve saydamlık efektleri devre dışı kalıyordu.
Ekran kartı ne peki?
Uğraşmaya değer mi sizce? Tam anlamıyla düzgün kurduktan sonra stabil çalışıyor mu?
Windows'dan daha iyi en azından 🙂
Ben 1,5 yıl kadar kullandım Windows yanında. Mağaza mevzusuna mail aldım. Sonra dedim ki Windows iyidir canım dedim.
Vmware kur geç dayı 😀
Benim de fazla bilgim yok. Sistemim zaten fazla bir ayar yapmadan direk boot etti. Ethernet için felan kext bulup kurdum o kadar.
Recep Baltaş
Bana da öyle geldi 😀
zamanında bende kurdum laptop a ama ethernet ve ekran kartı sorun oldu. hiçbir şekilde ekran kartını yükleyemedim.
Beni de onlar uğraştırdı ama iki sorunu da hallettim 🙂
İnceleme bekleriz.
Yeni sürüm olsaydı yapardım da Yosemite işte inceleyen inceledi 🙂