Soğutucu meselesini hallettim, şimdi de termal macun lazım. Var mı önerebileceğiniz bir marka? Çevre dükkanlarda 10₺ altı olanlar var ama etkisi nasıl bilmiyorum.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bulabilirsen fiyatına göre en iyi pti 3606.Üstelik ekran kartına da kullanacaksan pahalı ürünlerden daha iyi performans veriyor.
Bulabilirsen noctua al, olmazsa Cooler Master ya da benzeri bilindik markalara bak en azından üzmezler.
http://inventus.com.tr/mi_products/Product.aspx?PID=2159
Grizzly Kryonaut, tabi bulunabilirse.