UKİM SORUNU
Aliexpress'ten 78.99 dolara (satıcıya kutuya 50 dolar yaz demiştim) sipariş verdiğim Xiaomi Yi 6 günde Çin'den Türkiye'ye geldi ancak 5 gündür İstanbul'dan çıkamıyor. Ptt işyerine sevk edildi diyor tekrar gümrüğe geri dönüyor. Şehrinize kargolandı diyor tekrar gümrüğe dönüyor falan. Bugün baktığımda ise internet sitesinde Ptt işyerine sevk edildi yazıyor uygulamasında ise Ukim'e sevk edildi yazıyor. Bende aradım sordum, onlarda ukim sevk edildiğini içeriğinde sorun olmazsa yollanacağını söyledi ancak ekşi 'de falan araştırdığımda ukim'de uzun süre beklediğini ve gümrük vergisi olmayan ürünlerin oraya gönderilmediğini yazılmış. Vergi ödemek gerektiğini nasıl öğrenebilirim ? Eğer gümrüğe takılırsa şehrime gelir mi ? İnternetten baktığımda ukim gelmenizi ve 1 hafta içinde gelmezseniz geri yollanacağı yazılıyordu. Ama ben Giresun'da yaşıyorum ve benim İstanbul'a gitmem üründen çok daha pahalı gelicek bunun alternatifi yok mudur ? Bilgisi olanlar yardım ederse sevinirim. #ukim #xiaomiyi #gümrük #china #aliexpress #TeknoYardım #PTT

BeğenFavori PaylaşYorum yap