Bir süredir blogum Bumerang Network'de bulunmaktaydı. Sonunda bir reklam teklifi geldi. Şuan aklıma bu networkü incelemek geldi. Yakında Teknoseyir'de bubu inceleyip paylaşacağım. Nedir ne değildir göreceğiz.

İlk verilen reklam çok minik bir ücret oluyormuş öyle de oldu.

Bilen arkadaşlara sorum: illa reklamları içerik olarak mı girmek gerekiyor?

Misal ben yazı olarak girdim ( http://hur.so/dbzwa8 ) başka bir yöntem var mıdır? #Akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap