Siz İstanbul'lular ulaşımda çok para harcıyorsunuz çünkü gereksiz derecede pahalı. Bizde 1,25 ve 90 dakika içinde tüm aktarmalar bedava. Neyse akşam yayın var haberiniz olsun. Duyuruyu yaparım 3-4 gibi. #Akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap