Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg 07 Mart 2016 - 21:15 Gittiği yere kadar. 😀 #akış BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 12 Fırat ➕ @frt android takılıyor yeaa. hergün reset atmak gerekiyor yoksa donuyormus sürekli. 07 Mart 2016 - 21:27 Yanıtla Beğen 3 Emrah Öztürk @emrah-ozturk Şişiyor şişiyor 07 Mart 2016 - 21:30 Yanıtla Beğen 2 Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg Yoğun şekilde kullanıyorum bu cihazı. Bu kadar süre boyunca şişmedi asla. 07 Mart 2016 - 21:52 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg Cihaz: Samsung Galaxy Tab 4 7.0 (SM-T230) 07 Mart 2016 - 21:52 Yanıtla Beğen Emrah Öztürk @emrah-ozturk Kinaye yapayım demiştim. Bir şişme muhabbeti dönüyor. Yıllardır Android'de şişme falan görmedim. 07 Mart 2016 - 21:56 Yanıtla Beğen 3 Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg Lafım size değil. Sadece belirtmek istedim. 🙂 07 Mart 2016 - 21:56 Yanıtla Beğen Emrah Öztürk @emrah-ozturk @krmrbtn Telefonla ne yapıyorsunuz, veya ne model kullanıyorsunuz bilmiyorum ama 2013 başlarında aldığım M7'den beri kullandığım cihazlarda böyle bir derdim yok. 07 Mart 2016 - 22:17 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg Samsung'un beğenilmeyen (Bende beğenmiyorum) yazılımı bu üstelik. 😀 07 Mart 2016 - 22:52 Yanıtla Beğen Mr.Bell @mr-bell Android mi o da neyin nesi, arkadaşlar şişiyormuş dediğine göre balon galiba.Dikkat edelim de çok şişip patlamasın. 07 Mart 2016 - 22:18 Yanıtla Beğen Emre @xyz Stock rom candir cm 13 system ui çöküntulerinden omrum gitti 07 Mart 2016 - 22:32 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg Neredeyse hiç bir cihaz için CM13 stable çıkmadı. Stable'de çözerler. 07 Mart 2016 - 22:53 Yanıtla Beğen 2 ufak @ufak Bende cokmedi sanasss xdee 07 Mart 2016 - 23:19 Yanıtla Beğen İptal
android takılıyor yeaa. hergün reset atmak gerekiyor yoksa donuyormus sürekli.
Şişiyor şişiyor
Yoğun şekilde kullanıyorum bu cihazı. Bu kadar süre boyunca şişmedi asla.
Cihaz: Samsung Galaxy Tab 4 7.0 (SM-T230)
Kinaye yapayım demiştim. Bir şişme muhabbeti dönüyor. Yıllardır Android'de şişme falan görmedim.
Lafım size değil. Sadece belirtmek istedim. 🙂
@krmrbtn Telefonla ne yapıyorsunuz, veya ne model kullanıyorsunuz bilmiyorum ama 2013 başlarında aldığım M7'den beri kullandığım cihazlarda böyle bir derdim yok.
Samsung'un beğenilmeyen (Bende beğenmiyorum) yazılımı bu üstelik. 😀
Android mi o da neyin nesi, arkadaşlar şişiyormuş dediğine göre balon galiba.Dikkat edelim de çok şişip patlamasın.
Stock rom candir cm 13 system ui çöküntulerinden omrum gitti
Neredeyse hiç bir cihaz için CM13 stable çıkmadı. Stable'de çözerler.
Bende cokmedi sanasss xdee