Origin'de On The House ile Need for Speed Most Wanted Bedava
#Origin #OnTheHouse #bedavaoyun #beleşoyun

Origin'de On The House ile Need for Speed Most Wanted Bedava
#Origin #OnTheHouse #bedavaoyun #beleşoyun

Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İyi beleşçidirim ama bu oyunu hesaba eklemeye bile kalkışmıyorum. Rezil kontroller ve müthiş sıkıcı.
sen yinede ekle beleş sirke baldan tatlıdır
Olsun olsun ekleyin siz. Ben de sevmiyorum ama ekledim. Onu eklerken daha önce yine beleş aldığım Battlefield 3'ü gördüm sevindim 😀 Şimdi indirsem mi, indirmesem mi onu düşünüyorum 😛
Beleş aldığım BF3 hileden banlandı. 😛 Sonradan 3₺ ye aldım duruyor şimdi de pek oynamıyorum onu.
Ben hiç oynamadım daha 😀 Silahlı oyunlar nedense pek ilgimi çekmiyor kılıçlı kalkanlı oyunları daha çok seviyorum 😛
@achfighter üstte de yazdım zaten, kullandım ki banlandım.
Kullanmak istedim ve kullandım. Bunun tartışmasına girmeye gerek yok.
@brnspawn @serdarservet kalsın 🙂
Dursun hesapta. 🙂
Abi bende bf4 varda kasmasa oynardik mw aldim oynmak istersen mesaj at 😊
originde ve steam de
nick: steelfiist