Levent abinin yeni arabası galiba,hayırlı olsun.
Ayrıca incelemesi içinde otoseyire vermiş galiba.
(Not:Yukarıdakiler gerçek değildir,aşırı reaksiyon göstermeyiniz)
Otomobildünyam https://www.youtube.com/watch?v=1SM3mh0aQoM test etmişti o teste de özellikle arabanın dengesinin çok iyi olduğu söylenmişti. Fiyatı düşünüldüğünde zaten kötü bi araba beklemek hata olur.
Insignia'nın arka yaşam alanı bence D sınıfı standartlarını karşılamıyor. Diz ve baş mesafesi yeterli değil ama dizel otomatik giriş seviyesinde 10 bin lira ucuz olduğu için tercih edilir. Passat giriş seviyesi dizel otomatik yerine orta donadım Skoda Superb tercih edilebilir. Mondeo ise muallakta kalıyor, sanırım tercih etmezdim.
bence tasarım anlamında passat rekabet edebileceği- bmw, mercedes,audi hariç tabii ki- hepsinden iyi durumda şu an. özellikle de son kasası. fiyatlandırma konusunda da o yüzden saydıklarınızın hepsinin yukarısında bence.
Levent abinin yeni arabası galiba,hayırlı olsun.
Ayrıca incelemesi içinde otoseyire vermiş galiba.
(Not:Yukarıdakiler gerçek değildir,aşırı reaksiyon göstermeyiniz)
Vosvos nedense bir anda testlere araç göndermeye başladı. Ben egzosa da bi kamera takmanızı öneriyorum bakalım neler göreceğiz.
@jokermete olsun amaç laf sokmak orda çok belli değil mi 😀
LP Jazz'ı değiştirmiş. 😀
passat mı bu ?
gas auto
way birde 1.6tdi sa tadından yenmez 😀
2.0 litre.
Otomobildünyam
https://www.youtube.com/watch?v=1SM3mh0aQoM test etmişti o teste de özellikle arabanın dengesinin çok iyi olduğu söylenmişti. Fiyatı düşünüldüğünde zaten kötü bi araba beklemek hata olur.
Bunun 1.6sına şirkette biniyordum eziyetti.
plaka da levent abiye selam çakıyor 🙂
vw mi kaldı ya dağıldı gitti.
Insignia'nın arka yaşam alanı bence D sınıfı standartlarını karşılamıyor. Diz ve baş mesafesi yeterli değil ama dizel otomatik giriş seviyesinde 10 bin lira ucuz olduğu için tercih edilir. Passat giriş seviyesi dizel otomatik yerine orta donadım Skoda Superb tercih edilebilir. Mondeo ise muallakta kalıyor, sanırım tercih etmezdim.
bence tasarım anlamında passat rekabet edebileceği- bmw, mercedes,audi hariç tabii ki- hepsinden iyi durumda şu an. özellikle de son kasası. fiyatlandırma konusunda da o yüzden saydıklarınızın hepsinin yukarısında bence.